Thursday, 15 December 2011

22 ke 23 ?

salam , okey okey day to day , hari yang paling menggerunkan aku dah sampai . RESULT , OR SHOULD  I SAY PMR RESULT ;) , siela letak smile nie konon konon la kan , tenang dan cool sepanjang mase .  jgn harap. lagi berapa hari berape jam , siela duduk tak senang , hanye boleh tawakal  dan redha menanti result. there's nothing i can do , pmr pun dah lepas . ape yg aku usaha itulah yg aku dapat nanti . i just hope that my rresult is better than Upsr result which  i only get 2A's . Bukanlah tak bersyukur , tapi lumrah manusie , tiada sape yg nk dpt result yg tak memuaskan , tapi kalau takdir ckp A kau tu je , nk ckp hape ? 22 atau 23 december nie , kaki aku akan jejak kat sekolah tercinta smkgs, atau name glamournye SEMENKEB . korang tau tak sekolah aku nie ade lebeh kurang 2 ribu murid ;p then u can count how many teachers i have ;D . eh melalut daku nie , sebernanye tujuan sebenar nk mintak doa korang , doakan siela dapat buat parents siela proud , and dapat sambung belajar ke sekolah yg lebih bagus . wish me luck !!! :)
.
.
.
. ADAKAH HARI ITU MUKE AKU MACAM NIE
;D- ;D-;D
.
.
. ATAU NANGES GULING GULING DALM BILIK 
;( | ;( | ;(


harap haraplah macam  nie

so ape ape pun , i did my best , and all of pmr candidates did the best
now hanya Dia yang layak menentukannye 

lots of love from me <3

No comments:

Post a Comment